Części do twojego motocykla

ZAMAWIAJ KIEDY CHCESZ

OFERUJEMY:​
WYSOKĄ JAKOŚĆ WYKONANIA I MATERIAŁU
TERMINOWOŚĆ I BEZPIECZNĄ WYSYŁKĘ
24 MIESIĄCE GWARANCJI NA PRODUKTY
Precyzja. Sztywność. Sport.

rura nośna teleskopu sport
(Sport fork tubes)

Zaprojektowane z myślą o ekstremalnej precyzji prowadzenia i maksymalnej przyczepności przy dużych prędkościach. Nasze rury nośne teleskopu to komponenty OEM i tuningowe dedykowane do motocykli sportowych i supersportowych — od klasy średniej po torowe bestie.

Kompatybilność z modelami CBR, GSX-R, YZF-R, ZX-R, Panigale i innymi
Wersje standardowe i „LONGER” do customów i konwersji
Dostępne średnice: 37 mm, 41 mm, 43 mm, 49 mm
Rury typu USD (Upside Down) oraz klasyczne teleskopy
PRECYZJA. STABILNOŚĆ. KONTROLA.

rura nośna teleskopu
(fork tubes)

Rura nośna teleskopu to kluczowy element przedniego zawieszenia motocykla. To właśnie one odpowiadają za precyzyjne prowadzenie koła, tłumienie drgań oraz stabilność jazdy – niezależnie od tego, czy przemierzasz miasto, czy budujesz customa z charakterem.

Precyzyjne dopasowanie do OEM (Harley-Davidson, Big Dog, Iron Horse)
Kompatybilność z modelami od lat 80. do najnowszych roczników
Wersje standardowe i wydłużone (LONGER) do chopperów i customów
Wysoka jakość materiału = niezawodność i bezpieczeństwo
Zawieszenie stworzone do dalekich tras

rura nośna teleskopu
(touring)

Podróżuj dalej, pewniej i bez kompromisów. Oferujemy rury amortyzatora  do motocykli turystycznych, które zapewniają stabilność przy dużych prędkościach, skuteczne tłumienie i bezpieczne prowadzenie — niezależnie od obciążenia czy kilometrów przed Tobą.

Kompatybilność z modelami Touring, FLHT, FLHR, FLTR, Tri Glide
Dopasowanie OEM – idealna geometria i niezawodność
Wysokiej jakości rury o średnicach 41–49 mm
Excepteur sint – sprawdzone w dalekich trasach i pod dużym obciążeniem​

Najczęściej zadawane pytania

Jak dobrać rurę nośną teleskopu do swojego motocykla?

Jak rozpoznać, że rura nośna teleskopu jest do wymiany?

DLACZEGO NIE WARTO OSZCZĘDZAĆ NA rurach amortyzatora?
RURY TYPU „LONGER” – KIEDY WARTO JE STOSOWAĆ
CZY MUSZĘ KUPOWAĆ PARĘ? KIEDY WYSTARCZY JEDNA rura amortyzatora?

na indywidualne zamówienia

produkcja części do motocykli

Potrzebujesz indywidualnych części do swojego motocykla?

Koszyk